Vrienden van MWG

     
Exterion Media onderscheidt zich in het bereiken van waardevolle doelgroepen, door kwantitatieve- en kwalitatieve insights te leveren, door operationele excellentie en het bouwen en onderhouden van lange termijn relaties. Exterion Media heeft diepgaande kennis van doelgroepen en de markt, jarenlange expertise, een breed aanbod en is marktleider in interactieve buitenreclame. Hiermee biedt Exterion Media adverteerders innovatieve en creatieve buitenreclame oplossingen op straatmeubilair, NS-stations, billboards en via vervoersreclame. Door onder andere exclusieve samenwerkingen met de Nederlandse Spoorwegen en Schiphol kunnen adverteerders hiermee op de meest uiteenlopende locaties de massa of juist heel gericht waardevolle doelgroepen bereiken.
     
GfK biedt betrouwbare markt- en consumenteninformatie waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen. Over de hele wereld combineren meer dan 13.000 marktonderzoek-experts hun passie met de jarenlange onderzoekservaring van GfK. Hierdoor is GfK in staat om wereldwijde inzichten te koppelen aan lokale marktinformatie uit meer dan 100 landen. Door gebruik te maken van innovatieve technologieën, zet GfK big data om in smart data. Hierdoor kunnen onze klanten hun concurrentievoordeel verbeteren en krijgen zij meer inzicht in de keuzes en ervaringen van hun consumenten. GfK is onder andere gespecialiseerd in media(bereiks)onderzoek voor televisie, radio, internet, dagbladen en tijdschriften.

OMS is de salesorganisatie voor de radiozenders Radio 538, SLAM!, 100% NL, Sublime FM, BNR Nieuwsradio, Radio 10 en de digitale radiozenders van The Media Exchange. Deze zenders hebben elk hun eigen bereik, doelgroep en signatuur waardoor de wensen van adverteerders als uitgangspunt kunnen worden genomen ongeacht de doelgroep, doelstelling of het budget.
     
De Persgroep Nederland is dé toonaangevende uitgever van landelijke, nationale, regionale én lokale nieuwsmerken. AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool vormen de sterke nieuwsmerken en bepalen, naast ons uitgebreide regionale portfolio, mede het maatschappelijke en politieke debat. De Persgroep Nederland is tevens uitgever van unieke websites op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, te weten NationaleVacaturebank.nl en Intermediair.nl. Ook de websites Tweakers.net, Carsom.nl en Autotrack.nl vallen onder het portfolio van de Persgroep. Met Q-music is de Persgroep ook actief op de radio.

RTL Nederland heeft een krachtige zenderportfolio, is een concurrerend nieuwsbedrijf, heeft een uitgebreid digitaal portfolio en een keur aan verrassende entertainment concepten. RTL Nederland is één van de meest vooruitstrevende allround media- en entertainmentbedrijven van het land. Het bedrijf heeft met zijn acht tv-zenders RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Z, RTL Lounge, RTL Crime en RTL Telekids een stevige positie op de Nederlandse consumentenmarkt. De digitale activiteiten worden gekenmerkt door onder andere RTLXL, Buienradar en Videoland.  Investeringstak RTL Ventures ontplooit nieuwe activiteiten in nieuwe, met name digitale, consumentenmarkten. Op het gebied van live entertainment creëert en produceert het bedrijf steeds meer eigen evenementen, zoals Grand, Let’s Dance en The Christmas Show.  Al deze activiteiten samen zorgen ervoor dat RTL miljoenen consumenten kan informeren en amuseren, overal en altijd.