5/2/19 The power of data & dating


Data and dating homepage mwg

 

Meer en meer merken vullen het straatbeeld, want met de komst van data en techniek is het neerzetten van een merk nog nooit zo makkelijk geweest. Maar hoe krijg je mensen zo ver dat ze jouw product, dienst of jou als talent kiezen? Hoe val je op in dit digitale tijdperk? Hoe kan data je helpen bij het vinden van de juiste match? En wat kunnen we hierover leren vanuit de dating wereld? Dat was het onderwerp van dinsdag 5 februari.


Sprekers

  • Host Emily Mattaka (Founder Rebel Content Company) verzorgde de introductie en interviewde David Vermeulen van The Inner Circle. 'Wanneer je communiceert vanuit liefde ontstaan de meest ideale klantenrelaties. Je hoeft niet te overtuigen. Alleen te beslissen wat je te bieden hebt. Marketing is a love story.' Via haar online copywriting trainingen leert Emily ondernemers om effectieve (sales) copy te schrijven. 

    emily_mattaka142

  • Denise Huisman (Managing Director PHD) liet in een inspirerende talk zien hoe belangrijk Brand Salience (de kans dat je als merk in het brein oppopt in een beslissende (koop)situatie) is voor merken, welk effect dit kan hebben op de sales en hoe je dit toepast in mediastrategie.

    denisehuisman

  • David Vermeulen (Founder The Inner Circle) trok in een Q&A de vergelijking tussen de datingmarkt en mediawereld. Want: hoe profileer jij jezelf in een vluchtige (dating-)wereld? En hoe kunnen algoritmes helpen bij het vinden van de juiste match?

    davidvermeulen
  • Thomas Slabbers (Founder My Social Database) pakte in een interactieve sessie het onderwerp hypertargetting aan. Hij liet zien hoe je met technologie en Twitterdata unieke profielen kan creëren en specifieke doelgroepen target.  

    tomasslabber