20/3/18 Hoe verleid je het brein van je klant?


bart schultz

Wie bepaalt jouw gedrag online? Ben je dat eigenlijk wel zelf, of kan een bedrijf jou precies laten doen wat zij willen? Stiekem is er namelijk heel wat te verleiden zonder dat je dat doorhebt…Hoe verleid je eigenlijk online en belangrijker: hoe zet je dat effectief in?

MWG gaf op dinsdag 20 maart een bijzondere Masterclass ‘De kracht van online persuasion’. Consumentenpsycholoog en gedragseconoom Bart Schutz is kenner op dit gebied en een veel gevraagde, internationale spreker. Bovendien werd hij eerder gespot door de VPRO en maakten zij de gerenommeerde documentaire What Makes You Click? over hem.  Daarnaast is hij Chief Inspirational Officer bij het internationale en award winnende bedrijf Online Dialogue en bedenker en docent van de Master of Online Persuasion opleiding. Bart staat tot slot regelmatig grote bedrijven bij over hoe zij een een onweerstaanbarfe online dialoog kunnen voeren die de waarde van de klantrelatie en klanttevredenheid verhoogt.

Wil je Bart zijn presentatie nog een keer teruglezen? Klik op de afbeelding.

beginslide bart