17/4/18 Next Skool marketing


Dat iedereen beïnvloedbaar is door reclame weet iedereen, maar hoe doe je dat het effectiefst anno 2018? Werken de oude mechanismen nog van massa mediale communicatie, vaak gericht op emotie? Is digital & data-driven marketing veel slimmer? Of ontstaat er een nieuwe dimensie waarin we de kracht van beide kunnen combineren? En wat betekent dat eigenlijk voor je opzet en creatie van de uiting zelf? Op dinsdag 17 april 2018 was dit het onderwerp van de maandelijkse MWG sessie.
Onderaan deze pagina vindt u de foto's van deze middag.

Sprekers
Michael_Willems
 
Michael Willems
Head of Content & Experience Mindshare

 
puck_landewe
 
Puck Landewé
Manager Brand Publishing Vodafone en Ziggo
Dave_Frauenfelder Dave Frauenfelder
Head of Commercial Communications, Ziggo

 

Michael Willems praatte ons op 17 april helemaal bij over de laatste ontwikkelingen. Niet alleen vanuit theorie, maar vooral ook vanuit de praktijk. Puck Landewé & Dave Frauenfelder gingen Next Skool in de praktijk laten zien. Wat houdt dit in en hoe doe je dat?

Locatie
De School
Doctor Jan van Breemenstraat 1
1056 AB Amsterdam

Next Skool marketing

17-04-2018  |   leden: gratis  |  niet leden: € 70,00