Header

Di 17/10 Thema-event oktober: 'de relatie economie: van consumentendata naar klantenbinding'

Merken zoeken steeds vaker een directe relatie met de consument. Bijvoorbeeld door een ‘subscription service’ te bieden of een login te vragen voor alle platformen. De aankomende GDPR regels (General Data Protection Regulation) zullen grote impact hebben op wat je als merk nog wel en wat je niet meer mag doen om klantinformatie te verkrijgen. Een directe en langdurige relatie met het publiek aangaan, vraagt dan ook om nieuwe skills. Hoe kan een combinatie van onderzoek en data-analyse media helpen om een goede klantrelatie te bouwen?
 
barbara=schouten-150x150   Barbara Schouten (Senior Industry Consultant Media & Entertainment and Technology bij GfK) loodst je door dit onderwerp met de volgende sprekers en praktijk cases.
     
denis-doeland-150x150_1   Denis Doeland (eigenaar DDMCA) is vanaf 1993 actief in de dancemuziek-industrie. Als specialist in de digitale wereld zal Denis laten zien hoe ’s werelds beste DJ, Hardwell, bot en blockchain gebruikt om een directe fan-relatie te bouwen én zal hij het succesverhaal over het Armin Only evenement uit de doeken doen, dat binnen no-time uitverkocht was, met minimaal marketing budget.

De presentatie nog een keer terugkijken? Kijk hier
     
geoffrey-van-meer-zw-150x150   Geoffrey van Meer, Hoofd Data Intelligence bij RTL, vertelt over RTL’s missie om de kijker anno 2017 aan zich te blijven binden door met slimme data oplossingen duidelijke toegevoegde waarde te leveren.

 
     

Matthijs-van-de-Peppel-150x150_1
  Matthijs van de Peppel directeur Marketing & Data bij NRC Media, vertelt op basis van jarenlange ervaring met direct klantcontact hoe data en klantkennis ze in staat stelden om dit directe klantcontact om te zetten in waardevolle klantrelaties. Matthijs is co-auteur van het boek ‘De Relatie Economie’. 
 
     

Locatie
Volkshotel (Houten Zaal)
Wibautstraat 150
Amsterdam

Programma
15:30 uur ontvangst
16:00 uur programma
17:30 uur borrel
19:00 uur einde


Deelname voor MWG-leden is gratis. Voor niet-leden bedragen de kosten €70,- exclusief BTW

De relatie economie: van consumentendata naar klantenbinding

17-10-2017  |   leden: gratis  |  niet leden: € 70,00